پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

چهارشنبه، دی ۱

موسیقی ومشایی

بعد از اینکه اسفندیار خان افاضه فرمودن  کسانی  که با موسیقی مشکل دارند نمی فهمن!! خیلیا لالمونی گرفتن و حرفی نزدن؛ اما یه آدم بزرگ و خیلی بفهم!! شاکی شد و تو جمع شاگرداش گفت:
اگه اوضاع مملکت اینجوری نبود!!چه جوری نیود؟ خوب اینجوری دیگه!!چه جوری؟ بابا همینجوری که می بینین!! می دونستیم چه جوری جواب اسفندیار خان رو بدیم!1 الان مصلحت نیست حرفی بزنیم!!
ای خدا می بینی؟ می بینی کجا گیر کردیم؟ دارن بدیهیات دین ت رو انکار می کنن اونوقت وقتی پای مصلحت به میون می اد می گن ...
ولش کن مگه خودت نمی دونی من دیگه چرا بگم؟ نمی گم به من چه که نوشتن اسفندیار سیبل شده تا "ثمره و بقا " واسه انتخابات نامزد بشن!!حالا هر آقایی!! کاندید بشه خوب یه من چه؟ اصلن به ما چه؟ پس به کی چه؟ خوب به همونایی که یه چن سالیه دارن ساندیس های خوشمزه می خورن بعد هم خوشه ی یک می شن بعدشم می رن تو برج زندگی می کنن !!
ما که نه ساندیس بهمون دادن، نه خوشه یک شدیم و نه اصلن می دونیم برج چن تا دروازه!! ببخشین چن تا نقطه داره؟! خوب حالا فرض کنین اسفندیار نه بقایی، بقایی نه ثمره هاشمی، اصلن ثمره هاشمی نه "ابرام چرخی" بیاد بشه همه کاره!!آخه منه نه؟! مگه چیزی به ما  می سلفه؟
اینا رو نوشتم که نوشته باشم بعدا نگین گنگ خوابدیده تو خوابگردیاش هیچی نمی بینه ها؟! نه من همه چی رو می بینم منتها چون کلا همه چی رو هست نمی نویسم که به افاضات نویسی متهم نشم، به من چه خوب.....
گنگ خوابدیده

۱ نظر:

شهراد گفت...

بابا یکی حالا اومده اعتراف کرده که آقابون بهتر از من و شما نمی فهمند !!! اینکه داد و فریاد نداره خوابالوووو جان !!!