پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

پنجشنبه، دی ۲

نون و منطق

فک کنین سلام، بعد از این احوالپرسی مستقیم می رم سر اصل مطلب! این تلویزیون عزیز هم مارو درازگوش فرض کرده(نیستیم؟) یه آقای بلند بالای چار شونه راه افتاده تو کوچه بازار با یه گوش کوب که چی؟ آی مردم! نونواهای عزیز! شاگرد شاطرای گرامی! مردم همیشه درصحنه ! بعد از اینکه نون گرون شد چی می شه؟
و این عزیز تر از جانهای گرامی هم با دین دوربین تلویزیون آنچنان بادی به غبغب انداختن و اظهارات کارشناسان از خودشون در کردن که آدم! ببخشید مرغ پخته تو قابلمه تخم می ذاره! یکی(شاطربود) می گفت:
چون گرون شده ما مجبوریم نون بهتری بپزیم تا مشتری جلب کنیم وگرنه نون رو دستمون می مونه!!(تو گه می خوری،آخه آدم گرسنه که دیگه نیگا به بد و خوب نون نمی کنه، می خره، می بره، می خوره)
اون یکی(شاگرد قاطر، ببخشید شاگرد شاطر بود) می گفت :
چون نونواها رقابت می کنن و نون بهتری می پزن، آرد فروشام  کیفیت آردشون رو می برن بالا(تو یکی یه پاتیل گه می خوری، این منطق رو از کجات در اوردی ؟)
خبرنگار نازنین از یک مصرف کننده پرسید:
شما چن نفرین و چن تا نون گرفتین و این نون برای چن روزتونه؟(نون لواش بود)
آقاهه گفت:ما سه نفریم، ده تا نون گرفتم و برای سه روزمون بسه!!
خبرنگار خوشکل ادامه داد: این آقا ماهیانه شونزده هزارتومان یارانه می گیره ولی با این حساب مصرف نونش می شه ماهی ده هزار تومن!(لابد توقع داشت مابقی رو به خبرنگاره بسلفه)
می بینین، ما تو کل کشورمون از این کارشناسا زیاد داریم، مرگِ .... ببخشین مرگ بده جونِ..... خودتون جای خالی رو بخونین!!
خدایی این جور شاطر، شاگرد نونوا وخبرنگارو چه می دونم آدما رو!! نباید بست به گاری؟!
گنگ خوایدیده

۱ نظر:

شهراد گفت...

آخرشن دیگه ! یکی نیست بهشون بگه بابا احمقها نه که قبلش نون درست و حسابی به مردم می دادید حالا می خوان "رقابت " کنید !!؟؟
باید به ننه ام بگم خودمون یه تنور درست کنیم تویه خونه مون !!!