پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

جمعه، بهمن ۲۹

بازی تاریخ

می گم این تاریخ هم عجب بازی هایی داره ها؟! تو تاریخ نوشته شده یه آقایی به نام شیخ فضل الله نوری رو بر دار کردند، همین صد و چن سال پیش(صدش رو می دونم چن سالش رو نمی دونم یک باشه یا نودونه!!) اون وقت هنوز که هنوزه ما داریم می گیم شیخ فضل الله پیشروی مبارزه با غرب بوده و  این حرفا ...
کاری نداریم ایشون اصولا آدم خوبی بودن یا آدم بدی؟ چیزی که این وسط عین دم خروس پیداس، اینه که وقتی شیخ رو محاکمه می کردن چن تا از هم لباساش اینکارو کردن و اون روز هم خودشون رو محق و دانا می دونستن و خلاصه لولهنگش از کجا آب می خورد رو هنوز کسی نفهمیده و همینطور حرف و حدیثایی در موردش می گن! می گن دیگه...
بدون شرح!!
چون اسم آدمهای بزرگی تو دادگاه شیخ فضل الله بوده از بردن اسامی اون بزرگان خودداری می کنم و شما رو به خوندن تاریخ ارجاع می دم!
حالا زمونه گشت و گشت، گشت و گشت و رسید به امروز که توش هستیم، می گن عن قریب(این "عن" با اون "ان" کللن متفاوته) می خوان شیخ مهتی و شیخ ممد رو با میرحسین محاکمه کنن و یحتمل مثه شیخ فضل الله بردار کنند . البته یه مشت آدم عجول فعلا با مترسکشون این کارو کردن ولی چیزی که برام جالبه اینه که اونایی که شیخ فضل الله رو محاکمه و بر دار کردن و اینایی که می خوان شیخ ممد و مهتی و ... رو بردار کنن بدجوری بازی هاشون شبیه هم هست ، اگرچه این جماعت اخیر هم بدجوری خودشون رو ارادتمند شخ فضل الله می دونن؛ اما دارن کاری رو می کنن که امثال سیدعبدالله بهبهانی با شیخ فضل الله نوری کردن شما فکر می کنین "معدومین احتمالی" در تاریخ ماندگار تر خوهند شد ؟ یا  کسانی که می خواهند اعدامشان کنند؟
پی نوشت:
خداوکیلی اگه اون بنده خدایی که خواستار حکم اعدام و حصر خانگی و این حرفا شد دو بار پشت سرهم بگه:
                                  ددان ددمنشانه دندونمو شکستند
منم زیر حکم اعدام اینا رو امضا می کنم!!
.
قربونِ همه تون؛ گنگ خوابدیده فداتون

هیچ نظری موجود نیست: