پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

یکشنبه، اردیبهشت ۱۸

خبر خبر...

امروز یه خبر دسته اول براتون دارم، دانشمندا طی تحقیقات بسیار وسیعی به نتیجه رسیدن که مردان(همون آقایان سابق) چهار برابر بانوان عزیز دی اکسید کربن تولید می کنن، از اونجا که این روزها هوا بسیار بد و از انواع آلاینده های موجود و معلق در عذابیم پیشنهاداتی به نظر دوستان گرامی می رسانم:
1-از اونجا که هر مرد چهار برابر زن دی اکسید کربن تولید می کنه، برای رفع این نقیصه اهالی محترم حوزه نشین لطف بفرمایند تعدد زوجین رو به اندازه ای برسونن که وقتی یک مرد می ره خونه ش از اکسیژن تولید شده ی همسرانش به اندازه ی کافی برخوردار بشه!!
2-قانونی تصویب بشه که تنها بانوان عزیز برای کارکردن از خونه خارج بشن، چون وقتی این دسته از شهروندان کمتر موجب الوده شدن هوا می شن(دی اکسید کربن کمتری تولید می کنن) بنابراین انصاف نیست که با کشاندن مردان  به خیابانها باعث آلودگی هوا بشیم!
3-اگه بشه چن تا همسر هم برای رفع خستگی آقایان در منزل در نظر گرفته بشه کللن بد نیست، چونکه به هر حال خانه نشینی هم مشکلات خاص خودش رو داره و این دسته از شهروندان نیز به امکانات رفاهی و سرویس دهی نیاز دارند!!
4-از اونجا که همیشه در هر غائله ای پای یک مرد خواسته و ناخواسته در میان است، قانونی را به تصویب برسانیم تا آقایان برای حضور در  مجامع و خروج از منزل نیاز به دریافت روادید داشته باشند.
5-حالا که همه ی فعالیتهای اجتماعی بر دوش بانوان افتاد چه اشکالی داره که .......ها؟ کیه! من کجام؟ اینجا کجاس؟...
ای داد و بیداد داشتم کابوس می دیدما؟ می بینین یه بارم که داشتیم کللن لذت می بردیم از این همه دمکراسی!! نذاشتن حداقل کیف کامل کنیم، باشه خانوم چشم الان می یام ظرفارو می شورم، شما بفرمایید به امور شخصی تون برسین....
گنگ خوابدیده ی از خواب پریده
پی نوشت: خدایی این دانشمندا خیلی بیکارن که می شینن کشف می کنن آقایون چهار برابر خانومها دی اکسید کربن تولید می کنن، نه؟!

۱ نظر:

پروانه گفت...

سلام خوابگرد عزیز بذار اول جواب فاطی روبدم " غلط کردی زنیکه "اینم خشونت نبودها ! خب چی گفتی ؟! آهان مردها 4برابر خانومها ....! 1-قابل توجه خانمها کمتر دورو برشون بپلکید!2-میگم آقایون یه وخ خسته نشن !3-یه دفه از خوشی حالشون بد نشه ذوق مرگ نشن!4-اینو موافقم حتما براشون لازمه تا تو هر جایی سرک نکشند براشون خوبه ها!5-شما برو ظرفهارو بشور میخوای بیام کمکت ؟!مواظب باش این خوابها کاردستت ندن!