پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

سه‌شنبه، تیر ۱۷

کریمی قدوسی/ میرحسین/ عبدالله عبدالله و باقی قضایا...

خدایی اصلا مهم نیست که NPT درست است ؟ یا M P T ؛ اما اینکه یک نماینده ملت در خانه آن ها که به نام مجلس شورای اسلامی نام گذاری شده است بیاید و بنشیند و به جای اینکه قوانینی وضع کند تا موکلین اش از زندگی بهتری برخوردار شوند، دم به ساعت شلوارش را بکشد پایین و «تر» بزند به هر چه که پیشینیان اش در همان خانه مصوب کرده اند، دیگر از ان حرف هایی است که فقط از مجلس شورای ما بر می آید! این آقای قدوسی که نماینده ی مردم کلات و مشهد در مجلس است بدجوری گاف می دهد و روزنامه نگاران را خوشحال می کند.
قبلا که در ماجرای NPT سوژه خنده ی خلایق شده بود حالا هم وقتی داریم شاهد تقلب در انتخابات افغانستان می  شویم یاد انتخابات 88 را در ذهن ها تداعی می کند که  ذکر چند نکته در این باره خالی از لطف نیست.
1- آن وقت ها ملت می گفتند میرحسین می باید تا دوره ی بعد صبر می کرد و در دوره ی بعدی حق اش را می گرفت.
2- دوره ی بعدی البته میرحسین توی خونه شون محبوس بود و شیخ حسن رییس جمهور شد. شانس آورد امام زنده نبود وگرنه شدید تر باهاش برخورد می کرد.
3-عبدالله عبدالله هم بعد از میرحسین همون اتفاق براش افتاد و البته مثه میر حسین شلوغ کاری نکرد، احتمالا این عوامل «بند یک همین نوشته» بهش مشاوره داده بودن.
4-حالا امروز عبدالله عبدالله دقیقا همون حرفای میرحسین 5 سال پیش رو تکرار کرد.
5- عبدالله عبدالله می گوید در انتخابات اخیر تقلب صورت گرفته. چیزی که خوابگرد معتقد است دوره ی قبل انتخابات افغانستان هم اتفاق افتاده بود و عبدالله نخواست به سرنوشت میر حسین مبتلا بشه.
سوال: حالا به نظرتون افغانستان آن قدر توسعه یافته هست که حق عبدالله عبدالله را بدهد؟
تکمله: حالا باز مهم نیست «باغی» درسته یا «باقی» مهم اینه که این آقای جواد کریمی قدوسی یه دونه س! حیف! اگه دوتا بود می شد ببندنش به گاری....
خوابگرد فداتون!
 

هیچ نظری موجود نیست: