پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

شنبه، آذر ۱۳

زرت و پرت

راستش درست نیست شروع یک وبلاگ با حرفهای زشت وزننده  همراه باشه؛ اما حضرات بس که حرفای مفت بار ملت می کنن ، آدم از خودش خجالت می کشه بگه مثلا به به هوا چقد خوبه؟ چقد همه چی عالیه!!
مردک این یاروهه که دو متر و سی وسه سانت ودو میلی متر قد داره، آره همون که مال درو دهاتای رویان بود بعدا تقی به توقی خورد شد خردار!! آره درست فهمیدین، اومده نشسته جلوی دوربین هی زر می زنه، هی عدد و رقم بار ما می کنه، بلانسبت شما یه مشت جوون دوربین ندیده هم اومدن نشستن کنارش ازش سئوالایی می کنن و اینم با چارتا عدد و رقم سرهم کردن، جواب اونا رو می ده، آخرشم می گه:
مردم وقتی دیدن تاکسی داره ازشون زیاد می گیره در وهله ی اول خودشون باید حقشون رو بگیرن.
 خوب اخه چارپا!! اگه قرار بود مردم  بزنن تو سرو کله ی هم ، پس برای چی به شما ها حقوقای چند میلیونی می دن؟ می شه اینجا در اون گاله رو بازکنی و بگی؟
دوباره می گه:
حسنقلی خان از همه ی ما بیشتر می فهمه، چون با کلی آدم کارشناس نشسته و باهاشون مشورت کرده و نظرات همه رو جمع کرده حالا اونه که باید انتخاب کنه!
 در این که از شماها بیشتر می فهمه اینو منم قبول دارم، چون اگه بیشتر از شما نمی فهمید که نمی تونست سوار شما بشه؛ اما اینکه از همه بیشتر می فهمه داری" گه "زیادی می خوری!! چون اگه از همه بیشتر می فهمید که این همه طرحای نسنجیده که کلی هزینه کرد و آخرش عین خر تو گل موند برای مردم درست نمی کرد که حالا هزینه ش از جیب مردم بینوا بره؟
خلاصه ممدلی مواظب خودت باش، داری بدجوری می خوری، حالا امروز داری عسل می خوری ممکنه بعدا که عسل در دسترس نبود کله تو بکنن تو چاه مستراح، خود دانی ؛ اما به گه خوری عادت نکنی واسه خودت بهتره، ازماگفتن بود...
گنگ خوابدیده

۲ نظر:

شهراد گفت...

آقا این دو سه سال کی تموم می شه !؟ شاید آلودگی ها برا همینه !

گنگ خوابدیده گفت...

این دو سه سال چهل سال دیگه تموم می شه/راستش وقتی کسایی که قبلا حموم نمی رفتن حموم رفتنو یاد گرفتن با عث شدن سفره ی آب های زیرزمینی آلوده بشه و از اونجای که چرخه حیات به هم مربوطه این افتضاح رو بالا آوردن/فهمیدی یا باز بگم؟