پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

یکشنبه، آذر ۱۴

حکومت از نوع دامپروری

نه اشتباه نخوندید! تو خوابگردیام به نکته ای رسیدم که الان براتون میگم، ببینین:

یه مزرعه دار می ره چن تا گاو می خره، علف بهشون می ده، علوفه می ده ، بعد اونا شیر می دن، شیرشون می شه ماست، ماستشون رو ازش کره می گیرن، کشک درست می کنن،دوغ درست می کنن، از آب ته مونده که می خوان بریزن دور هم نمی گذرن، می دونین؟ ورش می دارن می کننش “قرقوروت”!!

حالا حکومت دامپروری چه جوریه؟

یه مملکت دارین، براش دشمن تراشی می کنین، هی می گین هیچ" گُهی" نمی تونن بخورن، بعد اونا گه که چه عرض کنم، عسل می خورن، بعد هی دوباره با اونا سر شاخ می شین، هی “ذرت پرت “می کنین، اون وقت دیگه اونا "گُه" نمی خورن، بنزین بهتون نمی دن، بعد شما می گین به فلانم(روم به دیوار اینجاش دیگه خیلی بی تربیتیه ، نمی نویسم)، می رین تموم کارخونه هایی که چیز دیگه تولید می کنن بسیج می کنین تا از اون بنزین تخماتیک ها(روم به دیوار مجبور شدم بنویسم آخرش) تولید کنن، بعد چون کلا بنزین نیست یه گه دیگه است میاد می زنه هوا رو هم به گه می کشه، بعد که می بینین این جوری شد بل می گیرین، چی بهتر از این، خیابونا رو قرق می کنین، سر هر گردنه چهار تا گوساله ی بدتر از خودتون می ذارین تا زرت وزرت(اون یکی ذرت بود، زرت نبود)مردم رو بچزونن، هیشکی نباید(آره نباید) ماشین بیاره بیرون، آخه چن روز دیگه شاید خبری بشه، بعد خلاصه همینجوری دور هم هستیم دیگه، مملکت اقتصادش به گه کشید؟ خوب به تخمتون، مردم نمی تونن نفس بکشن؟ باز به تخمتون، زیادی حرف می زنم؟ خوب اینم به تخمتون…..

دیدید؟ اون ماست و مطالب بعدیش رو فرض کنید با کارها و درآمدهایی که دیگه بی ارزش ترینش همین قرقورت(جریمه های رانندگی) هست، فهمیدین؟ به من چه می خواستین بفهمین!!

گنگ خوابدیده

۲ نظر:

شهراد گفت...

یه بنده خدایی گفت می دونی فرق خر با گاو چیه !؟ شما می دونین!!

گنگ خوابدیده گفت...

گاو خوبه ولی خر عین گاو سرشو می ندازه پایین میاد تو جاده/دندونت ریخت؟