پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

چهارشنبه، آذر ۱۷

خریت

بله دیگه! به سلامتی داره این ماهی به دمش می رسه، کدوم ماهی؟ همین ماهی تعطیل بازی ها و الودگی هوا و یارانه و و خلاصه هدفمندی و این چیزا دیگه، امروز رادیو می گفت:
بیش از هشتاد درصد تهرانی ها با ادامه ی طرح زوج و فرد به شکل کنونی(دقت بفرمایید کل تهران رو از دروازه های ورودی که نه، چند کیلومتر جلوتر ورود ممنوع کردن) موافق هستند.
 راستش تقصیر از این بنده خدایی که خبر رو خوند نیست، تقصیر سردبیری هم که خبر رو نوشته نیست، مقصر اون الاغیه که بقیه رو مثل خودش دراز گوش فرض کرده و این خبر رو دستور پخش داده،آخه مرتیکه مردم چه گناهی کردن که باید اراجیف شما رو بشنون، شما چه جوری آمار گرفتی که می گی هشتاد درصد مردم موافق هستن؟ الاغ جان بیا سوارت شیم بریم سرکار ببینم می تونیم سرموقع برسیم؟ وسایل نقلیه ی شما که همه شون دارن به جز اتوبوسا دنبال دربستی می گردن، اتوبوسا رم که زرت و زرت گرون و نقدی کردین، مترو هم که این روزا شده محل خودکشی، تازه قبل از اینا هم گرون کردین، خوب دیگه این چه گهیه که داری می خوری؟
 مرتیکه ی بی شعور!! می خواین بکنین تو پاچه ی مردم بکنین ولی اینقد اروم اروم نکنین، یهویی بکنین بذار درد یه بار باشه و شیون هم یه بار، این جوری دارین دهن همه رو آسفالت می کنین به روی "میمون" خودتون هم نمی یارین، یادتون باشه این گهی که دارین از سر نفهمی می خورین بدجوری دامنتون رو می گیره، می گین نه؟ خاک بریزین رو شستم...
گنگ خوابدیده

۳ نظر:

محمود گفت...

سلام
می گن یه بابایی داشت میرفت خواستگاری رو به فامیل می کنه می گه:
اگه رفتیم اونجا پدر عروس زر زیادی زد هیشکی حق گه خوری نداره الا آقام!!
حالا هیشکی حق گه خوری نداره الا آقایون.....

شهراد گفت...

ببین نشد دیگه ها عزیزم دوتا ماشین بخر یکی فرد یکی زوج ! افتاد !؟

گنگ خوابدیده گفت...

شهراد جان/این یکی رو می فروشم می رم یه خر صفر کیلومتر می خرم/بقیه شم میدم علوفه می خرم/می بندم جلوی خونه نیاز به پارکینگ و این حرفام نداره/افتاد؟