پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

پنجشنبه، آذر ۱۸

لعنت بر بخاری

تو این پست اگه بذارن می خوام کلا آقا بشم حرف بد نزنم، البته اگه بذارن، فکر می کنین بشه؟ امتحان می کنیم!
آقا این سردار رویانیان نازنین تر ازجان مصاحبه کرده و گفته:
آلودگی هوای تهران هیچ ربطی به بنزین مصرفی اتومبیلها نداره و تقصیر بخاری های شهروندان تهرانیه که هوا رو آلوده می کنه و این حرفها!!  خلاصه به قول "فوتبال بازا"تو پ رو انداختت زمین شرکت گاز و بخاری سازا و خلاصه همه به جز تولیدکنندگان بنزین قلابی!!!!!!
از اون طرف یه آقای محترم(این یکی رو جدی می گم، نمی دونم همیشه همینجوری حرف حق می زنه یا فقط ایندفعه؟) به نام یوسف رشیدی از مسئولان دست اندرکار گفته:
آقای رویانیان مگه مردم تهران نفت کوره توی بخاریهاشون می ریزن که شما می گی بخاریا باعث الودگی هوای تهران شده? تازه شم اگه کار، کار بخاری بود که باید هوای تهران که شبا بیشتر از روزا بخاری روشن می شه کثیف تر باشه که! درحالی که اینجوری نیست، بعدشم گاز خانگی این الودگیا رو که شما می گی نمی اره(بنده خدا اسم هاش رو گفت من ذهنم کنده ببخشید)!
خلاصه که این آقای رویانیان این دفعه رو بدجوری و بدجایی شاشیده(خدا مرگم بده بالاخره حرف بد زدم)، بنده خدا تا حالا انگار جای سفت نشاشیده بود، هی زر زد(شرمنده) هیشکی متعرضش نشد، حالا یه مرد شجاع(با اون پسر شجاع اشتباه نشه)پیدا شده بدجوری زد تو پوز آقای مدیر سوخت، یکی نیست بگه آخه عزیز من، برادر من، سردار من !آخه برو این روزای بازنشستگی رو بشین تو خونه با برو بچ یه قل دو قل بازی کن، چیکار داری به این حرفا که خودتم می دونی دودمان خیلی ها رو داره به باد می ده، مفت چنگت داری حقوق بازنشستگیتو می گیری و می خوری و حالشو می بری بسه دیگه.....
گنگ خوابدیده

۱ نظر:

شهراد گفت...

من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود !! اینه جانم !!!