پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

شنبه، آذر ۲۷

مجری قشنگ

می خواستم دهنمو به روی حرفای بد ببندم، می خواستم دیگه آقا بشم و فوش ندم، می خواستم دیگه "گه" به خورد آقایون ندم، مگه می ذارن!!؟؟ گوساله ی حمال اومده نشسته جلوی یه آدم بزرررررررررررررررررررگ حرفای گنده گنده می زنه، هی اون بابا داره حرف خودشو می زنه این می گه:
من از طرف همه ی ملت ایران از شما به خاطر این کارایی که برامون می کنین تشکر می کنم.
آخه مردک! زردک!پشمک!کشکک کدوم الاغی به تو وکالت داده که هی گه های زیادی می خوری خودتو وکیل همه ی مردم ایران معرفی می کنی؟ آخه ان آقا تو مال این حرفا نیستی که بیای از رئیس جمهور کشورت!! از طرف هفتادو چند میلیون ایرانی تشکر کنی!! الاغ نفهم، من به یادم نمی یاد که بهت همچین وکالتی داده باشم که از طرف من شکرهای زیادی می خوری آقای مجری قشنگ!!
ننه بزگ خدا بیامرزم این جور وقتا می گفت:
خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی!!
آقا اومده یه مشت آمار و ارقام بار آقای مجری کرده!آقای مجری بی شعورم به جای اینکه از معایب طرح بپرسه به جز به به و چه چه انگار چیز دیگه ای بلد نبود بگه!!!
اینجا یه بار از زبون ( نه به نمایندگی) همه ی اونایی که حرفشون با من یکیه به این آقای مجری می گم "بشین یه گوشه "اَنتو " بخور سرد می شه!!
گنگ خوابدیده

۱ نظر:

شهراد گفت...

وقتی دکتر .... باشه خب خوابالووو جان مجریش هم مثل خودش .... هست !!! حرص نخور دیگه زیادی داری حرص می خوری هاااااا !!