پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

یکشنبه، آذر ۲۸

پیش میاد دیگه!!

به مرگ آدمایی که امشب می خوام د رموردشون بنویسم نیاز به فوش دادن نیست، امشب سوژه دارم آه، ناز، ماه، تو بگو هلو... ببین !!موچ!
آقا یکی پیدا شده تو این مملکت بیشتر از همه می فهمه، بیشتر از همه کارشناسه ، همه قبولش دارن، همه فداش می شن(زرشک)، همه خلاصه زیر بیرقش می رن و دنبالش سینه می زنن، پشتش نماز می خونن، دیگه جونم برات بگه که می گه من از دوسه سال پیش که نه از چهار پنج سال پیش داشتم این برنامه ها  رو می ریختم، می گه هیچ مشکلی پیش نمی یاد، می گه همه ی چیزایی رو که قرار پیش بیاد، من پیششششششششششششششش بینی کردم، می گه ...
خلاصه خیلی چیزا می گه، حالا بقیه ی حرفمو گوش کنین تا بفهمین که داره دروغ می گه(بشین بچه داری حرف بد می زنی ها)
آقا این بنده خدا که گفتیم همه چی رو پیش بینی می کنه، وزیر امور خارجه ش رو فرستاده یه جای دور براش پیغوم ببره، اون وقت همینکه یاروئه پاشو از بلاد اسلام برده اون طرف تر عزلش کرده، همینکه صدای نکیر و منکر و دوست ودشمن و خلاصه دیپلماتای خارجی و داخلی و تا همین وکیل وکلای مجلس زپرتی خودمون( بشین بچه حرف بد نزن) در اومد که کارت اشتباه بوده گفت، یاروئه خبر داشته، یاروئه که گفت نه خبر نداشتم یه عده از طرف مملی گفتن که مملی بهش گفته بود کناربرو  گفته ورم دارین، بعدشم که ازش پرسیدن خوب می خواستین ورش دارین عیب نداشت چرا وقتی خارجه بوده ورش داشتین عینهو !! روم به دیوار خلاصه موندن تو گل!!
از اون ور یه مطبعه هس که خیلی سنگ مملی رو به سینه می زنه دیروز نوشته بود مملی فکر کرده آقاهه تو بلاد خودمونه و خبر نداشته که اینجا نیست حالا همه ی اینا به من ربط نداره، ولی گوش کنین یه قصه از قدیما براتون بگم باقیشو خودتون می فهمین!!
می گن وقتی فرعون ادعای خدایی می کرده یه روز حضرت موسی می ره در خونه ش(مثله دیگه حناق که نیست) رو می زنه بعد فرعون می گه کیه؟
حضرت موسی می گه: تو خدایی بگو من کیم؟
فرعون می گه:من که اونور در رو نمی بینم بگم تو کی هستی!
حضرت موسی می گه:
گوز به ریش خدایی که اینور در  رو نمی بینه(روم به دیوار نتونستم بد دهنی نکنم)
حالا رسیدیم به ماجرای حاضر، طرف اینور دیوار/ببخشید نمی دونه وزیرش کجاست/ رو نمی بینه می گه من پنج سال دیگه رو پیش بینی کردم، تو گه خوردی!!
گنگ خوابدیده

۱ نظر:

شهراد گفت...

خبر نداری حالا ! تازه گفته هیس چیزی نشده که کنجکاوری نکنید ! چیزی ازش در نمی یارین !!!! به جون خودش همین امروز گفته ها !