پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

سه‌شنبه، دی ۲۱

اهه کی

خوب؛ به کوری چشم استکبار جهانی و دشمنان بی بصیرت داخلی، ایران خودرو "صد هزار تومن!!" آره " صد هزار تومن" محصولاتش رو ارزون کرد و خلاصه تموم مشکلات مردم حل شد؛ اما هیشکی نگفت اگه تو هرجای دنیا یه هویی بنزین اینقده!! همینقده!! بابا هفتاد و پنج درصد، خوبه؟ بره روش، چه بلایی سر صنعت خودروسازیش می آد؟
حالا کاری نداریم که با این صد هزار تومن چن بار می شه باک محصولات ایران خودرو رو پرکرد ؛ اما برای اینکه بدونیم می گم: باک پژو وسمند هفتاد لیتر گنجایش داره با حساب لیتری هفتصد تومن هر باکش می کنه به عبارتی چهل و نه هزارتومن ناقابل و از اونجایی که برای رفتن به پمپ بنزین نمی تونیم گونی اسکناس بی ارزش با خودمون حمل کنیم، نهایتا با "یک تراول چک"(خدا منو بکشه، چک مسافرتی)پنجاه هزارتومنی به سمت مسئول جایگاه حمله می بریم و چنان با این کاغذ بی اعتبار می زنیم تو دهنش که می گه هزارتومنی ندارم و ما برای اینکه آشغال پاشغال تو جیبمون نذاریم اون هزار چوق باقیمونده رو هم برای دست لاف می سلفیم به مسئول پمپ و به عبارت دیگه پنجاه هزار چوق واسه ی یه باک بنزین پیاده می شیم!!
خوب داشتیم می گفتیم ایران خودرو " صد هزارتومن " ماشیناشو ارزون کرده، با این حساب سرانگشتی پول دوتا باک بنزین/عمرا اینا بنزین نیست، بنزنه/(حالا هر چی!! اره می گفتیم پول دوتا باک بنزین رو به ما تخفیف دادن! اهه کی!! فکر کردین ما خریم؟ خر خودتونین و جد آبادتون، عمرا!! نه ببخشید هرگز! دیگه ازتون ماشین نمی خریم، تازه شم بخریم بذاریم گوشه ی حیاط که چی بشه؟
حالا ببینین اگه از الان دیگه کسی از ایران خودرو ماشین خرید....
گنگ خیلی خیلی خواب دیده

۱ نظر:

پروانه گفت...

بلانسبت همه همون الاغهایی که دور و برمون ریختن سوار میشیم !میدونی که کیارومیگم؟! بابا همونادیگه !حالا هی بپرس کیارومیگی ! دیگه نیاز به بنزین و ماشین و .....ندایم!