پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

شنبه، بهمن ۲

هوووووم فوتبال

منم اگه یه ساک پول بی زبون به من می دادن
تیم ایران رو حذف کنم بهتر از تو می خندیدم
عرض شود خدمت سروران عالیجاه و عالیمقام و والاکلام خودم که؛این جناب لوک خوش شانس قول داده بود تیم ایران توی مسابقات جام ملتهای آسیا قهرمان بشه!!
از اونجایی که تیم ایران قهرمان شده با نُه امتیاز!! و داره بر می گرده کشورمون می خوام همینجا از تموم امت همیشه در صحنه خواهش کنم که با آلات و ادوات مناسب جهت پذیرایی از افشین قطبی(بچه های تیم ملی مقصر نیستن) به فرودگاه دوبی تشریف ببرن/آخه قطبی دیگه نمی یاد ایران/و از مربی تیم ملی ایران به نحو شایسته ای پذیرایی کنن.
شایان ذکر است(اوه چه با کلاس) شرکت در مراسم گوجه و تخم مرغ پراکنی!(ای تماشاگر نما)راس ساعت فلان! در مقابل درب خروجی "فرودگاه آل نهیان" برگزار می شود. حضور همگی تماشاگرنماهای محترم در این مراسم با شکوه موجب تسلی خاطر تماشاگران دلسوخته و داغدیده ی "فوتبال ایرانی" خواهد بود.
از انجا که بنزین هواپیما سر به فلک کشیده و قیمت بلیت ها نیز به صرفه نیست، وسیله ی ایاب و ذهاب مهیا نمی باشد، چنانچه پدر خرپولی دارید و یا از جیب مردم خوب کاسبی می کنید، خواهشمندیم با خرید یک بلیط دو سره ی دوبی(ایرلاین های خارجی) ضمن گردش در بازارچه های این امیرنشین  در هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم سهم داشته باشید.
گنگ فوتبال ندیده و خواب دیده

۱ نظر:

پروانه گفت...

بنده خداگناه داشت ! خب اونهایی که باید برن رفتن ! تنهاش نذاشتن! شما نگرانش نباش! مردم همیشه در صحنه حضورداشتن!