پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

جمعه، بهمن ۸

خس و خاشاک مصری


البرادعی اینا......

به کوری چشم استکبار جهانی و در راستای بین المللی بودن "خوابگرد"سوژه ی این نوشته مرتبط هست با کشوری خوش تیپای آفریقا!
القصه خوابگرد خوابدیده "همون گنگ خوابدیده" براتون بگه که اوضاع مصر همچنان داش دالا دیش دامه! یه مشت مردم بی شعور و نفهم !!(اینو نماینده ی مجلس شون می گه خوابگرد نمی گه)راه افتادن دوره که چی شده هیچی! ما مبارک نمی خوایم و نامبارک می خوایم(یعنی البرادعی) اون وخت این نماینده ی مجلس شون گفته اینا یه عده ی معدودی هستن! توجه بفرمائین! یه عده ی معدودی هستن(چیزی شبیه همون خس و خاشاک خودمون)و دارن بی خودی شلوغش می کنن...
بنده ی خدا نمی دونه این یه عده ی معدود کلی آدمن و معدود نیستن، تازه ""میرحسین اونا!!"" مثه میرحسین ما نیست که! از میرحسین ما "میر حسین تره "و اسمش البرادعیه و کلی با امریکایی ها و خلاصه احتمالا اسرائیلی ها زدو بند وبروبیا و کیا و بیا داره ، نمی تونن که همینطوری الکی کله پاش کنن که؟ می تونن؟
البته ما که واقعا تو اینجا خس و خاشاک بودیم و تبدیل شدیم به "خز و خیل" حالا نمی دونم این "نیو خس و خاشاک های اون وری" بتونن حرف شون رو به کرسی بشونن یا نه می برنشون تو صحرای سینا اونجا بهشون آب خنک می دن تا جیگرشون حال بیاد....
یه چی دیگه که این وسط خیلی جالبه رایزنی دور و وری یای مبارک با دول نامبارک هست، این بنده خداها همین الانه هنو هیچی نشده دنبال سولاخ موش می گردن! اون عمو "قذافی" هم طبق معمول که هر کی از ننه ش قهر می کنه دعوتش می کنه ؛این بار هم گفته بیاین، بیان عزیزان من ! بیاین من نوکرتونم!
خیلی برام جالبه که سرنوشت همه ی دیکتاتورا با کمی اختلاف شبیه همه،  ولی بازم هیشکی! هیشکی عبرت نمی گیره ! ای خدا بگم به زمین گرم بزنه دتون! خدا ای شالله چَپُولِ تون کنه که همه چی رو شیش تایی ببینین! خدا ازتون نگذره که مردم بی نوا رو اینقذه اذیت می کنین! خدا...
بسه دیگه ناله نفرین! الانه خدا می زنه دمار از روزگارشون در می یاره....
گنگ خوابدیده فداتون
اگه دوس داشتین اصل خبر رو بخونین برین ادامه ی مطلب رو هم بخونین

منبع:آفتاب نیوز
نماینده حامی مبارک درخصوص رایزنی‌های صورت گرفته با چند کشور عربی و یک کشور اروپایی برای عزیمت احتمالی مبارک و خانواده‌اش و نیز اعلام آمادگی لیبی دراین خصوص، گفت: نه رد می‌کنم، نه تایید و البته مبارک انسان دوراندیشی است.

آفتاب: طی یک هفته گذشته، وزارت خارجه مصر رایزنی‌های محرمانه‌ای را با چند کشور عربی و یک کشور اروپایی انجام داده است تا در صورت نیاز، حسنی مبارک و خانواده‌اش بتوانند دوران بازنشستگی خود را در آنها بگذراند. لیبی هم به مصر پیام داده که می‌تواند از رئیس‌جمهور این کشور پذیرایی کند. یک منبع پارلمانی مصری در واکنش به این خبر در یک گفت‌وگوی تلفنی به عصر ایران گفته است که نه می‌تواند آن را رد کند و نه تایید نماید. وی با اخذ این تعهد اخلاقی که نامش را ذکر نکنیم، اظهار داشت: البته نباید از نظر دور داشت که مبارک انسان دوراندیشی است. اگر هم این کار را کرده باشد لابد مصلحتی در آن بوده است؛ همه چیز را که نباید به شما گفت.
این نماینده حامی دولت مبارک افزود: اگر مردم مصر نسبت به زمامداری حسنی مبارک اعتراضات محدودی(!) دارند، نه به خاطر سوء‌مدیریت مبارک که به دلیل کهولت سن اوست و یک نیروی جوانتر برای خدمت به جامعه می‌خواهند و به همین دلیل قطعا با روی کار آمدن جمال، مردم احساس رضایت بیشتری خواهند کرد!
وی بدون اشاره به موج گسترده اعتراضات مردمی علیه مبارک و خاندان او درباره معترضان مدعی شد: اینها عده معدودی هستند که از خارج خط می‌گیرند!
این نماینده حامی مبارک پاسخ به این سوالات که آیا منظورش از عده معدود، جمعیت میلیونی مصریان معترض است؟ و چرا پلیس تجمعات آرام آنها را به خاک و خون کشید با عصبانیت گفت: "اینها ربطی به شما ندارد، یک پدر می‌تواند هر آن گونه که بخواهد فرزندان سرکش خود را تأدیب نماید!" و سپس گوشی را قطع کرد.
مردم به ستوه آمده از دیکتاتوری مبارک، اخیراً با راه‌اندازی انتفاضه "خشم و آزادی" خواستار عزل مبارک و برگزاری یک انتخابات آزاد برای تعیین سرنوشت خود هستند.
با این حال، نیروهای امنیتی و پلیس مصر تا کنون صدها نفر از معترضان را کشته و مجروح کرده‌اند.


۲ نظر:

پروانه گفت...

پس بالاخره خس و خاشاک ایران به تونس و مصر و...سرایت کرد ؟! بابا عجب گردبادی تو ایران بپاشد که تا اونجاها رفت ! میگم اوناهم کهریزک و از اینجور چیزها دارن ؟! اگه ندارن خوابگرد جون تو که تو خواب راه میری بیچاره هارو راهنماییشون کن !

گنگ خوابدیده گفت...

سلام/نمی دونم از اینجا به اونجا(کجا؟همونجا دیگه!) سرایت کرده یانه ولی اونا به جای صحرای حسن آباد سینا دارن که می تونن بهتر از چی ریزک؟ اونجا بسازن