پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

دوشنبه، بهمن ۱۱

اوهوووووم!!

داشتیم تی وی مدل خودمونی نیگا می کردیم دیدیم یه آقاااایی می گه:
با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها نه اینکه بنزین کم نداریم، دستور دادیم از مخازنمون که سر ریز شده(منظورش همون ذخیره بود)یه خورده! صادر بشه که دهن اون ورایی رو بزنیم اسفالت ک..... ببخشید ازبس دری وری می نویسیم عادت کردیم /دهن اون وریا رو ببندیم!
مام عین بز/البته ببخشین/خوشحال شدیم و چیزی نگفتیم تا امشب که داشتم می اومدم خونه رادیو ی اتول غرید که:
به میمنت ومبارکی از دهه ی فجر بنزین صادر خواهیم کرد، البته بازم ما عین بز! نه این بار عین جناب خر خوشحال شدیم و خلاصه چیزی نگفتیم، بعد یاروئه که یه ادم خیلی مهم بود گفت:
از همین دهه ی فجر بنزین با استاندارد "یورو پنج" به خورد ماشینای مردم می دیم، باز ما عین ؟ ای وای حیوون کم آوردیم ولی همینجوری خوشحال شدیم!
حالا این وسط یه سه چار تا سئوال باقی می مونه!
اول اینکه این بنزینا رو به کدوم کشورا صادر می کنین؟چرا می خوام بدونم؟ خوب راستش من تصمیم گرفتم به خاطر این گهی که تو هوای   تهرون   زدین از اینجا برم  !می  ترسم برم جای دیگه اونجا رو هم با همین بنزینای گه تر از گه به گه بکشید پس اولش ادم بپرسه نمی میره که؟ می میره؟
بعد دومش؛ خدایی این گه ها/ببخشین بنزینا/ همین بنزینایی هست که به ما می دید؟ یعنی به جای نیم درصد بَنزِن پنجاه  در  صد از مواد آلاینده ی جسم و روح داره؟باز پرسیدین چرا؟
خوب اگه قراره جایی برم که دوباره چهل و نه ونیم درصد بیشتر از حد مجاز مواد آلاینده تو بنزینش باشه گه می خورم از اینجا برم بیرون!
همینجا می  مونم  یه خاکی تو سرم می ریزم دیگه!چه خاکی؟ خوب معلومه خاک پای بوته ی کاهو! حالا چرا خاک کاهو؟ خوب معلومه چون کودش از پشکل مرغوب تشکیل می شه ثواب داره واسه سر....
البته واضح و مبرهن است که همه ی سئوالها پرسیدن ندارند و گنگ خوابدیده به همین مقدار بسنده می کند، این بود انشای آدمی که در خواب هم بوی بنزین استشمام می کند!!
باقی بقاتون/خوابگرد فداتون

۲ نظر:

پروانه گفت...

سلام خوابگرد جان یه فکری برای تو خواب راه رفتنت بکن ! بعدشهم خوبیت نداره اده هر خوابی رو میبینه برای همه تعریف کنه ! من که دارم بار سفر میبندم از این تهران کثیف و الوده میرم ! حالا این بنزین رو برای کدوم کشور بدبختی میخوان بفرستن ؟! از الان فاتحه شون رو بخونن! حیون کم اوردی ؟! پس جناب میمون خودمون رو چرا نمیگی ؟!معروفه که حتی عکسش رو روی پاکت پفک هم گذاشتن ! کمتر بخواب !

گنگ خوابدیده گفت...

سلام به پروانه:
خوش به حالتون کجا دارین می رین اینجا هواش به این خوبی!! کدوم خوبی؟ خوب همین خوبی!! نمی بینین؟ میمون داره، گاو داره خلاصه ... داره! باز .... داره خوبه که!!نیست؟ خوب سفر به سلامت وقتی رفتی سفر، بیای از این ورا گذری....