پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

سه‌شنبه، بهمن ۱۹

تنسی تاکسیدو

یادش به خیر! بچه که بودیم تلوزیون یه کارتون نشون می داد اسمش تنسی تاکسیدو بود!! آره همون که توش یه آقای قوپی داشت که تنسی همیشه وسط حرفش می زد بیرون و می گفت:
تو یه نابغه ای آقااااای قوپی!!؟
جونم براتون بگه که یادم هست توی یکی از قسمتای این تنسی تاکسیدو، یکی که می خواسته کلاه سر تنسی تاکسیدو و چاملی بذاره ، می اد بهشون می گه چشماتون ضعیفه، باید عینک بزنین و یه عینک بهشون می ده که بزنن به چشمشون و در واقع با اون عینک هیچ جا رو نمی دیدین و بعد هم که اعتراض می کنن می گه :حالا امتحان می کنیم و دستا شو به صورتی که انگار توش کاغذ نوشته ای هست به این دوتا خنگ نشون می ده و می گه بخونین اینام که چیزی نمی دیدن نمی تونن بخونن و نمی خونن !!بعد اون عینک کذایی رو می ذاره رو چشمشون و خلاصه کورمال مورمال یه چیزایی می بینن و می خونن وبعد می گه :دیدین گفتم شما نیاز به عینک دارین؟!
حالا رسیدیم به کارای بعضی ها !!راه افتادن دوره که ما فلان قد سال! اره همون قد! ال کردیم و بل کردیم و جیم بل کردیم و شما نظرتون چیه؟
یه مشت منورالفکر از اخر!! هم تا گوشکوب می بینن "هل می شن می دن به جای اینکه هل بدن "و شروع می کنن به اراجیف بافتن که بله خیلی خوب بوده و همه چی عالیه و خلاصه از این حرفا...
حالا موندم، من کورم؟ یا اونا خیلی چشماشون بیناس وچیزایی رو می بینن که من نمی بینم؟ آخه خدا وکیلی این چیزایی رو که اینا می گن تو بزرگترین کشورای صتعتی هم به این قاطعیت در موردش "گه" نمی خورن که اینا اینجوری بشکه بشکه می خورن و سیر هم نمی شن!
خدا وکیلی ما چه گهی خوردیم که اینجا به دنیا اومدیم و نخواستیم گورمون رو از اینجا گم کنیم، حالام دیگه نه پولشو داریم و نه حالشو ونه سن مون اجازه می ده بخوایم از اول راه بیفتیم دوره و فعلگی کنیم برای خارجکی ها!! جون مادرتون من جزآخرین نفرات این مملکت هستم که تو خونه ماهواره ندارم!! (به جون خودم راس می گم) یه کاری نکنین برم با پول یارانه ای که می دین از این ابزار لهو لعب"آنتن ماهواره ی سابق" بخرم و دیگه این مینای جمهو... ببخشید سیمای جمهوری اسلامی رو نگاه نکنم!!
ببین من گفتما حالا شما هی ذرت پرت کنین! هی ذرت پرت کنین!! گناه جهندم رفتن من می افته پای شما که می شینین اونجا پیش سیما و صدا از خودتون در می کنین....
یکی یه عینک برای من بیاره که این چیزای خوب رو ببینم دارم کور می شم.....
گنگ خوابدیده

۳ نظر:

پروانه گفت...

خوابگرد جان چرا نخوابیدی ؟! ناراحت نشو بیا این عینکو بگیربزن ! خب حالا خوب میبینی ؟! راستی چرا ماهواره نداری ؟! بابا کانال فارسی وان و من و تو که از اینا بهتره !!!ببین میگم اینا بقول شما بشکه بشکه گه میخورن و خوردن چرا تاحالا چیزیشون نشده ؟! عجب سگ جونایی !آقا مملکت به این خوبی میخوای بری برا اجنبیها کارکنی ؟! حیفه ! همه دلشون میخوان بیان تو مملکت ما زندگی کنن اونوخ تو میخوای بری ؟! واقعا که ! هی بخواب و خواب ببین!

گنگ خوابدیده گفت...

آخه پروانه خانوم نمی گین من چه جوری باید بیام جوابتونو بنویسم براتون؟خودمو کشتم تا تونستم وبلاگتونو پیداکنم.خداین وبگذر رو نگیره ازما..
بعدش درمورد پست/ا عینکتون ممنونم شماره ش چنده؟ من ته استکانی می خواستم این که آستیگماته!!!به هرحال از اینکه برام عینک آوردین ممنونم

پروانه گفت...

سلام خوابگردجان چرا وبلاگ گیله مرد و دوستانش فیلتر شده ؟! آقا با تموم وسایل سنگین اعم از قندشکن و چکش و خلاصه با هیچ فیلتر شکنی بازنشد !!! خیلی مهمه ها ! نه ؟! شاید از شنبه درست بشه ! شاید شنبه بیاید شاید !!!