پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

جمعه، بهمن ۲۲

جدی می گم!!

اوه هوووم!! 
عرض شود حضور دوستان جانی! اون جانی نه این جانی!! از اونجا که بالاخره ما تو ""دمکراسی کمپانی اینترناسیونال"" زندگی می کنیم چند روز ی است که کللهم اجمعین بساط بلاگر(بلاگ اسپات جمع شده) و داریم می ریم که بریم سر چار راهها فال بفروشیم(نه اینکه اینجا کاسب بودیم؟) حالا این وسط کی مقصره که بلاگ اسپاتی ها نمی تونین از خودشون افاضات در بکنن !!خصوصا گیله مرد؟!؟! معلوم نیست.
دلمون خوش بود که بلاگ اسپات رو همه جوره می شه روش حساب کرد. این بار زدن دهن بلاگ اسپات رو هم اسفالت کردن! آخه می دونین حضرات سایبری کللن آسفالت کارن ! نه اینکه اصولا شغل جد و آبادی شونه !! حالا اومدن به ما بخت برگشته ها گیر دادن.
به نظرم چیزی نیست ، در پنج روز آینده دوباره هوا آفتابی می شه و این بلاگر نازنین عزیز تر ازجان هم دوباره می شه مثه سابق !!
چی؟؟اگه نشد؟ خوب نشه !! ورد پرس ایرانی(بلاگها) رو ازمون نگرفتن که !! می ریم اونجا شروع می کنیم به افاضه کردن...
چی؟ شمام می خواین؟ خوب تشیف بیارین در خدمتیم!!  www.bloghaa.com
این سرویس دهنده اینقده خوفه........
.
عجله نکنین گفتم اگه بلاگر باز نشد اونجا بسازین!!
گنگ خوابدیده

۱ نظر:

پروانه گفت...

سلام خوابگرد جان ! آخیش خیالم راحت شد بالخره موفق شدم اومدم به وبلاگت ! گفتم شاید خواب موندی ! آقا جان هرجارفتی بی خبرم نذار ! خدا پشت و پناهتون ! !! به گیله مرد و دوستان هم سلام مخصوص بنده را برسانید ! آقاجان مارو فراموش نکنید ! راستی آقاجان زودتر بیاین منتظریم و ...!