پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

دوشنبه، فروردین ۲۹

یاد صمد آقا به خیر......

یادش به خیر صمد(پرویز صیاد) دراز کشیده بود و مشق می نوشت بعد که ننه ش(مرحوم فرخ لقا هوشمند) می گفت: صمد چیکار می کنی؟ می گفت:
داروم مقش می نویسوم، مقش می نویسوم، هیشکی نمی تونه مثه مو مقش بنویسه...
حالا رسیدیم به این روزا، یه وقتایی تو این مملکت شاه عمان از دست مخالفینش ذله شده بود و دیگه داشت سر به بیابون می ذاشت، از اون محمدرضای گور به گوری کمک خواست، اونم یه عده همافر و چتر باز و رنجر و کماندو و خلاصه هر چی از این دست افراد داشت فرستاد و خلاصه همچین تو یه مدت کوتاه زدن دهن مهن همه روآسفالت کردن   که هنوز وقتی توی عمان می گی جنگ " ظفار"  بچه مچه های اون مخالفین که احتمالن حالا چن تا کفن پوسوندن " می رینن" به خودشون.......
حالا این روزا رسیدیم باز به دوره ای که دور وبرمون شولوغ پولوغ شده اما این بار اوضاع یه جور دیگه س! چه جوری؟
خوب الانه براتون می گم، صبر کنین خوب!  دور و برمون شلوغ شده، اینجام هی واسه خودمون داریم دشمن تراشی می کنیم، هی داریم دشمن تراشی می کنیم، هی مموت و دور وبری یاش حرفای بد بد می زنن، القصه حکام کشورهای حاشیه ی خلیج تا ابد پارس جمع شدن و گفتن:
اگه ایران همینجوری ادامه بده ما سفارتخونه هامون رو از ایران جمع می کنیم، می بندیم یا" یه گهی در همین حد" که دارن می خورن.
بگذریم که گوربابای پدر سگ نفهم شون،  هر گهی می خوان بخورن، بخورن ولی می گم:
 خدایی به قول " صمد آقا" هیشکی مثه مموتی نمی تونست برینه به رابطه مون با کشورهای دور وبر !! می تونست؟
قربون همه تون/گنگ خوابدیده فداتون

۲ نظر:

پروانه گفت...

ای تو روح مموتی ! که نه تنها به کشورخودمون ....بلکه داره به کل دنیا ...! هیچکس هم صداش در نمیاد !

پروانه گفت...

ای تو روح مموتی ! کلافه شده ! سه بار نظر گذاشتم هنگام ثبت قطع میشه ! به کوری چشم مموتی اونقدر کامنت میذارم تا بالاخره یکیش ثبت بشه!