پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

شنبه، اردیبهشت ۲۴

آدم می مونه والله!!

ملائکه مرتب در عرصه ی کشور در حال پرواز هستند/از فرمایشات استاد اعظم مشایی
راستش اصلا حال و حوصله ی تمشیت شدن ندارم واسه همین دوس ندارم چیزی بنویسم که جیز بشم، چون قبلنا به اندازه ی کافی جیز شدم، ولی خدایی وقتی این آدمای روزگار نمی ذارن چیکار کنیم خوب!!؟ اومدیم داریم تو یه گلستون همچینی! زندگی می کنیم عینهو دسته ی گل! ماه! آه! تو بگو هولو(هلو) نه مشکلی هست نه مشکلاتی همه چی سرجاشه به قول معروف!
حالا تا چن وقت پیشا همه می گفتن بابا این اسفندیار مغموم! (همون شاد قبلی) داره تا فیها خالدون فلان جا نفوذ می کنه، همه یه لنگه پا می ایستادن می گفتن نه اینجوری نیست، حالا همونا بعد چن وقت که آب ودون شون نرسیده و میزشون داره لق می زنه، آره همونجوری که می گفتن لق وَزَنِه!!داره لق وزنه!!! اون وقت دوره افتادن که یه حرکت راه افتاده به نام جریان انحرافی!! آخه ببوجانای من؛ این حرکت خیلی وقته منحرف شده، نشون به اون نشون که همه چی رو ول کردین چسبیدین به اینکه میرحسین "سید" نیست و زنش اسمشو عوض کرده و زهرا رهنورد نیست و زهره ی کاظمی یه!! خوب اینا چه دخلی به این داشت که دارن حرف حق می زنن یا نه؟
 حالا بعد از نودو بوقی یادتون افتاده که مشت اسفندیارخان داره چیکار می کنه و چیکار نمی کنه، تازه هنوز خیلی مونده تا صبح دولتتون بدمد، وقتی اسفندیار خان برادرزاده شو که فروشنده ی معمولی یه مغازه بوده با تغییر فامیلی می کنه مدیرعامل باشگاه ورزشی اون شرکت خودروسازی و دسته جمعی همون شرکت رو هاپولی می کنن که دیگه براش کاری نداره که بخواد .... ای خدا مرگم بده باز تو خواب راه افتادم دوره دارم چرند می گم، ببخشین ببخشین آدم تو خواب خیلی چیزا می بینه شوما به دل نگیرین بقیه شو خودتون خواستین حدس بزنین ولی من مرده ی این جریان انحرافی گفتن اینا هستم، نمی دونم تا هر کی صداش در میاد می شه منحرف؟! تا دیر نشده و انگ انحراف به منه همیشه خواب نزده داستانم رو تموم می کنم.
.
قربون همه تون/خوابگرد

۲ نظر:

پروانه گفت...

چندروز نبودم ها ! چه خبرهایی ! منحرف و انحراف و جن گیر و رحیم و از این حرفها ! خوبه ها ! آدم یه موقع ها از همه چی بی خبرباشه ! خوابگردجان زیاد ناراحت نباش همین انحرافها و ...بنفع مونه !

گنگ خوابدیده گفت...

سلام
ممنون.آدرس تون رو هم تایپ کنین تا شرمنده ی شما نشم بتونم بیام خدمتتون...
خوابگرد