پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

شنبه، اردیبهشت ۳۱

عرض شود که...

به دوستان جون جونی سلام، نمی خواستم هیچ چی بنویسم ولی وقتی این اوضاع احوال رو آدم می بینه خود به خود از خواب می پره و دست به کیبورد می شه تا یه چیزایی همچین بنویسه، بخونید:
1-حمید بقایی: این آقای خوش تیپ که دست نمی دونم چپ یا راست مموتی بود، هم تو دولت بود، هم بیرون از دولت بود، خلاصه هم مشاور مموت توی امور خارجه بود، بعدش یه هویی گندش در اومد که خیلی نالوطی بود و داشت زیر زیرکی یه گه هایی می خورد و خلاصه قوه ی قضائیه زد دهن مهن ش رو اسفالت کرد و چار سال فرستاد بره وره دل فک فامیلاش بشینه و حالی به حولی!! تا اینجاش مشکلی نیست، ولی می خوام بدونم چه خبره اینجا؟ خدایی یکی که دوزار سواد و چن سال سن داره به من بگه که تو این سی  و دوسال سراغ دارن هیچ دولتی اینقده وزیر و معاون و خلاصه یمین و یسار رئیس جمهورش "گوزو" از آب در اومده باشه، نه خدایی کسی سراغ داره؟ اگه دارید بگین تا مام روشن شیم!آخه این کوتوله چی داره که اینقده دارین لی لی به لالاش می ذارین؟
2-فاطی کماندو(فاطمه ی رجبی)این نازنین بانو چن سال پیش یه کتاب نوشت به اسم:
احمدی نژاد، معجزه ی هزاره ی سوم!!
تو اون کتابه احمدی نژاد رو بالاتر از خیلی حضرات معرفی کرده بود و روند انتخاب شدنش و فلان! حالا همین خانوم خانوما که با انتقاد سلیمی نمین مواجه شده می گه من که نگفتم احمدی نژاد معجزه س!! من گفتم روند انتخابش معجزه بود! فاطی جان، الهام قربونت بره! خانومی ! گند زدی ! ببخشید چون خانومی خجالت می کشم بگم.... نمی گم خوب! ولی همه می دونن ... با این نوشته ت! ببو جان آخه این بابا قده این حرفا نبود که تو نوشته بودی! حالام با این تلقین بی جای تو" اینقد میلیون" ادم دارن دیوونه می شن! برو یه گوشه بشین تا ته دنیا نماز بخون و استغفار کن بلکه خدا ازت بگذره، چون این ملت ازت نمی گذره....
3-اوس علی اکبر جوانفکر: ایشون کللن دیگه یه پا مرجع تقلید شدن، می دونین آب داره اساسی سر بالا می ره!! این مش اکبر علاوه بر مشاور رسانه ای بودن، مدیر ایرنا بودن، سرپرست روزنامه ایران بودن وچن جای دیگه بودن، به آیت الله مصباح اشاره فرمودن و گفتن:
آیت الله مصباح دارن خود زنی می فرماین!
خواستم بیشتردر این مورد بنویسم ولی ترجیح می دم خودتون روش کمی فکرکنین و نتیجه بگیرین! باشه؟
قربونتون برم/خوابگرد

۲ نظر:

پروانه گفت...

سلام خوابگردجان نکنه دفعات قبل که میومدی تو وبلاگم بازهم توخواب راه رفته بودی که آدرس شو بلد نیستی ! چشم میذارم! میگما آخه این مموتی و حمید رحیم و فاطی کماندو آدمن که بخواهیم فکرکنیم چی بگیم؟! یعنی درسته فکرمونو برای ...! مشغول کنیم ! همینکه گندشون دراومده بسه دیگه!

گنگ خوابدیده گفت...

سلام
ممنون که آدرس گذاشتی. می دونین من کللن یه خورده کم حواسم.نه که زیاد می خوابم زودی یادم می ره. ممنون