پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

سه‌شنبه، خرداد ۱۷

آق سعید...

پیش نوشت: اگه بلدین  با "لهجه ی قمی" بخونین..
راستش از دست ئی آق سعیده وا !! نِمدونم چیچی بگم، تا همین دیروز پریروزا وا شدَه بو طرفدار پرو پاقرص ئی مموت! حالا همچی نی که دید واسه ش نَمی ماسه وا ! ئی دارو دسته شو ولو کرده تو مرقد که یه خورده همچینی به مموت اینا روم به دیفال فوش و فضیحت بار کنن.
بیچاره مموت خان! ئی همه به ئی چش سَفید خوبی کرد، خوبی کرد که همچی روزایی به دردش بوخوره ، نَمدونم کوجای کارو اشتباه رَفتَه بو که یه هویی ئی ذلیل مرده تو روز روشن نوچه و غلام بچه هاشو فرستید اونجا که مموت رَفته بو حرف بزنه و اون بلاها رو سرش درآورد...
یکی نی به این آق سعیده همچینی یه پس گردنی بزنه و از رو صندلی مداحی ش بکشتش پایین و ببرتش یه جای دور ببندتش تا از این منبعد به گربه بگه زن دایی، عجب دوره و زمونه ای شده؟ می بنین تو رو خدا؟!

راستش خودم از اینکه شما می خواین با این لهجه ی قشنگ!! این نوشته رو بخونین خنده م گرفته بنابر این خنده بازار بسه، اوضاع این روزا به اندازه ی کافی خنده دار هست بقیه شو اگه خواستین خودتون بنویسین و بخونین....
خوابگرد تو بیداری

۱ نظر:

پروانه گفت...

خوابگردجان ماازاینکه اینابجون هم افتادن خنده مون گرفته!