پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

سه‌شنبه، خرداد ۱۰

دیگه مهم نیست

دیگه مهم نیست که کی اسمش کج کلاه خانه ، کی راست کلاه خان! مگه مهمه که این روزا مردم دارن چی می کشن، مهمترین موضوع این مملکت شده موضوع صلاحیت یا عدم صلاحیت دور وبری های مموتی، هیچ مهم نیست که نونی که قرار بود بعد از گرون شدن با کیفیت بشه حالا بدتر از روزای قبل از گرونی شده، اصلا مهم نیست که هر کی هر چی می خواد کرایه از مسافرش می گیره ، مهم نیست که هیچ روزنامه نگاری دیگه روزنامه نگار نیست، مهم نیست که الان روزنامه نگار اصولا می تونه چیزی از خودش بنویسه یا "گه خوری های" یه "گه ،گه تر" از خودشو ور می داره لید و تیترشو عوض می کنه و تو رسانه ی خودش! به خورد خلایق می ده، دیگه اصلا مهم نیست که جوانفکر بگه ما (یعنی مموت اینا) بودجه ی حوزه رو فلان قدر اضافه کردیم و این یعنی اینکه به حضرات ارادت بیشتری نسبت  به" سید ممد" داریم، ای بابا گور پدر مردم، ما مردم چه خری هستیم، اگه یه خری بودیم که نمی نشستیم جلوی چشممون این عربای ملخ خور که تا دیروز می گفتیم بی غیرتن اینجوری بزنن خار و مادر دولتاشونو اسفالت کنن و انوقت ما با چهل و چن هزارتون پولی که مثه صدقه می ندازن جلومون خوش باشیم، مگه مهمه، مهمه که سی ودوساله داریم هرکی رو تو اسراییل یه لیوان آب خورده دشمن فرض می کنیم، اون وقت مموتی اینا برن باهاشون قرار داد خرید کشتی ببندن، مگه مهمه که همه ی دنیا داد می زدن بابا این آدم!! دست نشونده ی اوناست و هیشکی باور نمی کرد، مگه مهمه که تموم فک و فامیل این آدم!یهودی بودن و حتی ...
ای بابا ول کنین، بریم بشینیم یه گوشه نون و ماستمون رو بخوریم، دیگه حالا حتی مهم نیست اون همسایه ی قدیمی ما که مهربون بود اسمش شوکت خانوم بود یا کوکب خانوم، یا حتی اون که بعضی ها می رن تو "شافی کاپ می خورن کافه گلاسه س "یا "کاسه گلافه رو می رن تو کافی شاپ" می خورن... به نظر شما مهمه؟؟
از خواب پریده

۱ نظر:

پروانه گفت...

آفرین خوابگردجان دیگه برات مهم نباشه ! برای هیچکس هیچ چیز دیگه مهم نیست ! بذار بزنن تو سرمون ! مهمه ؟!