پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

چهارشنبه، اسفند ۲۳

زنده باد بهار..


 
این روزا بسیار از دوستان گیر داده اند که دکتر چه چیزی در  استاد مشایی دیده  که این طور واژه های بسیار بسیار بسیار بزرگ نثار مغز ایشون می کنه؟ جهت اطلاع رفقای سابق عرض می کنم لابد یه چیزی دیده  که این جوری نثار!! می کنن دیگه، مگه ندیدین و نشنیدین که دکتر احمدی نژاد فرمودن: 27 سال است افتخار آشنایی با ایشان را پیدا کرده ام و...
خب، توی 27 سال می شه خیلی چیزا را دید! مثلا می شه گفت: اون وختا گاهی اوقات محمود می رفته حوالی رامسر، خونه ی  رحیم اینا ! اون وقت دو تایی می زدن به جنگل و ساعتها خوش بودن با هم، می شه سبزی رو دید، برگا رو دید، می شه حتا ستاره ها رو شمرد، می شه گِل بازی کرد، اصلن می شه بها رو دید! آهان شاید واسه همینه که هی می گن زنده باد بهار، زنده باد بهار! آخه به کسی چه ربطی داره منظورشون چیه؟!
یا شایدم چون پسرو دختر اینا با هم تو یه خونه زندگی می کنن این جوری با هم شیلنگ تخته می ندازن، کسی چه می دونه خب! والله هر چی! اصلا این بهار چیز بدی نیست، تازه خوب هم هست، می شه تو بهار انتخابات برگزار کرد، یه عده رو به هوای  اینکه مش رحیم تبدیل به اپوزیسیون شده کشید پای صندوق، می شه تنور گرم کرد و نون چسبوند، اصلن خیلی کارا می شه با بهار کرد، می شه قبل از بهار عیدانه داد، بعد یارانه رو کمی دیرتر داد، می شه کاری کرد که ملت پراید رو شیش برابر قیمت بخرن و فک نکنن خرن، می شه کاری کرد هیشکی نفهمه وقتی می گن بهار، در آستانه ی بهار آجیل رو باید سه برابر بهار پارسال خرید، اصلن خیلی کارای دیگه! به من و شما چه مربوط؟!!
خوابگرد

هیچ نظری موجود نیست: