پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

جمعه، آذر ۱۹

گه خوری های زیادی

بابا به پیر به پیغمبر اینا نمی ذارن، نمی ذارن عینه بچه ی آدم بشینیم یه جا حرف بد نزنیم! هی می خوایم هیچی نگیم نمی شه، می خوایم فوش ندیم نمی ذارن؛ آخه تقصیر من چیه؟ شما بگین! به خدا درسته که ایناروتو خواب دیدم ولی الانه همه جا حرف از خواب منه گنگ خوابدیده س والله!
یه آدم عقل کل پیدا شده تو این مملکت( همین یه دونه مونده بود)گفته آقا به خاطر اینکه هوای تهرانو پاکیزه کنیم بیاییم با هواپیما تو شهر آب بپاشیم!!
می بینین تو رو خدا؟ رضاه شاه حق داشت بره از قبرس خر وارد کنه؟ خدا وکیلی این جور حضرات رو باید بست به گاری!! ولی کار به این حرفا نداریم، حرفم چیز دیگه ایه! می خوام بدونم شما فکر می کنین این اولین نفریه که اینجوری فکر می کنه و یا این اولین باریه که یه عقل کل پیدا شده از این گه ها خورده؟ نه بابا از این آدمای  مُنگل زیاد داریم!!
یادتون نیست مگه کلی زرت و پرت کردن، گه های زیادی خوردن؛ خوشه بندی کردن، آخرشم فهمیدن چه گهی خوردن، گفتن بابا اصلا ولش کن ما که همینجوری داریم به اونایی که دلمون می خواد نقدی می سلفیم ، دیگه چرا بیاییم قانونمندش کنیم، همینجوری دور هستیم دیگه!! خوب هیشکی هم صداش در نیومد بگه آخه الاغای مشنگ!! چه طور می شه یه خونواده که زن و شوهر هر دو حقوق بگیر هستن بشن خوشه یک(یعنی فقیر) و یه خونواده ی مشابه دیگه با همون سطح تحصیلات در حالی که حقوق نمی گیرن بشن خوشه سه(یعنی پولدار)؟
خوب وقتی دیدن گنده کارشون اینجوری داره درمی اد بدون اینکه بگن "گه "خوردیم سروصداها رو خوابوندن و کسی هم صداش درنیومد ونگفت بالاخره اینقده  پول بیت المال!! رو اسراف کردین به عهده ی کیه؟
حالا رسیدیم به این ابر باران زا(همون آقایی که قرار گذاشت تو تهران از آسمون اب بپاشن)، همه ی ادارات وابسته از ترافیک ومحیط زیست و کوفت و حناق و زهرمار تا چمران رییس شورای شهر تهران دادشون دراومد که بابا جون اینکار به جز اینکه هوا رو الوده تر کنه چیز دیگه ای نیست؛ اما انگار دستور از جای دیگه ای بود! چه می دونم وقتی یکی باشه تو مملکت که توی همه ی امور کارشناس ارشد باشه دیگه همینه دیگه!! هر گهی بخوره دیگران هم باید ته بشقابش رو لیس بزنن، همینه باور کنین به جون مموت.....
گنگ خوابدیده

۲ نظر:

شهراد گفت...

آخرشه دیگه ! حالا شنیدی اون همه آب رو از کجا می خواند بیارند !؟ چی ؟ دریای خزر، چی ؟ دریای خلیج فارس ،!!؟؟ نه بابا !!!

گنگ خوابدیده گفت...

نه بابا شهراد پرتی ها!!از اشک چشم همین مردم که داره همه جامون می سوزه....