پیشاپیش از همه ی دوستان که هرزنوشته های یک آدم همیشه خواب را می خوانند سپاسگزار و به جهت هرزدهنی هایم پوزش می طلبم. چنانچه خوابگرد را می پسندید به دیگران نیز توصیه کنید.

یکشنبه، آذر ۲۱

آهای خبرررر...

مردیم از بس آب ریختیم تو لونه ی زنبورای ایرونی!سوژه ی خارجی به این نازی دمه دستمون، حالا ما هی پاتیل پاتیل "گه" می دیم وطنیا بخورن! بابا این سفیر نازنین انگلیس، مرتیکه ی بی شعور الاغه نفهم همین بغله گوشمون نشسته داره هی "ذرت" پرت می کنه، هی " ذرت" پرت می کنه، اون وخت  گنگ خوایدیده چسبیده به میرزا حسنقلی و حسینقلی که چی بشه؟
امروز یه مشت، ببخشید عده ای از دانشجویان!! دانشگاههای تهران رفته بودن دمه لونه ی /ببخشد دم سفارت/ انگلیس داشتن اونجا از خودشون بیانیه در می کردن، بعدش همینجوری یکی از نماینده های قشنگ هم داشت از اونجا رد می شد رفته بود به این امت خودجوش پیوسته بود و باهاشون چای و قلیون میوه ای می زدن!!
 بنده خدا چقد این آدم خاکیه، تا این سفیر انگلیس گه های زیادی خورد به" نویگیتورش"(آدم وقتی در مورد خارجکی یا حرف می زنه این فنتی می شه)(نویگیتور همون نقشه خوان)گفت نقشه رو اشتباهی به سمت خیابون فردوسی بخون اشتباهی بریم اونجا تا در گردهمایی خودجوش!! برادران دانشجو!!مشارکت کنیم.
خلاصه اوضاع خوب بود، بعدش کمی هم در مورد مردن اهل استکبار همینجوری شعار دادن و هی دادن و هی دادن؛ خدایی ولی همه ش برام سئواله که چرا کلی ساله(نمی دونم دیگه چن ساله) داریم هی می گیم الهی بمیرین(بکوبین با سینه تون اینجاشو بخونین)الهی جزز جیگر بزنین(محکم تر بکوبین به سینه تون) ولی این خرا چرا هی گردنشون مث گاو مش حسن داره کلفت تر می شه؟
خلاصه امروزم کلاس درس دانشجویان عزیز تو ساعت خوبی در کنار سفارت انگلیس به صرف ساندیس و چلوکباب/ببخشین نون و پنیر/گذشت، حالا تو امتحان از درس امروز چن نمره بیاد نمی دونم، ولی می یاد/ببین، می یاد/ جونه قلی می یاد شما خودشونو ناراحت نکنین...
گنگ خوابدیده

۲ نظر:

شهراد گفت...

اوه مای گاد !!! ساندیس و چلوکباب هم بود به ما هم می گفتید خب !!!

گنگ خوابدیده گفت...

ساندیس و چلوکباب تنها به کسانی داده می شود که خودی باشند///فهمیدی؟